1. Загальні положення
1.1. Це положення визначає терміни гарантії, відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», на медичні послуги і порядок їх встановлення в стоматологічному кабінеті (далі – стоматологічний кабінет).
1.2. Стоматологічна продукція купується у сертифікованих постачальників, роботи виготовляються в ліцензованій лабораторії. Всі матеріали дозволені для застосування на території України.
1.3. Лікування проводиться фахівцями відповідних кваліфікацій за технологіями, затвердженим Міністерством охорони здоров'я України, з дотриманням правил епідеміологічного режиму.
1.4. У разі виникнення будь-яких зауважень до виконаних робіт і послуг, необхідно звернутися за телефоном: +38 (068) 534-27-60, виклавши суть зауваження, записатися на безкоштовний прийом до лікаря.
1.5. Виконання гарантійних зобов'язань проводиться безкоштовно.
2. Умови гарантії на виконані стоматологічні послуги
2.1. На виконані фахівцями стоматологічного кабінету послуги з лікування та відновлення втрачених зубів стоматологічним кабінетом встановлені наступні гарантії:
- на ортопедичні роботи (коронки, протези) - встановлено гарантію терміном 1 рік;
- на терапевтичні роботи (пломби, реставраціі) – встановлено гарантію терміном 2 роки;
- на хірургічну роботу по встановленню (інсталяціі) імплантатів — встановлено гарантію терміном 3 роки.Гарантійні зобов’язання передбачають безкоштовне поновлення виконаної роботи протягом всього гарантійного строку.
2.2. Стоматологічний кабінет бере на себе зобов’язання усувати недоліки наданих послуг протягом гарантійних строків, за умови дотримання ПАЦІЄНТОМ певних правил та зобов’язань, а саме:
- погодження ПАЦІЄНТОМ плану лікування, запропонованого лікарем (щодо оптимальної кількості дентальних імплантатів для забезпечення прогнозованого результату лікування, у тому числі раціонального протезування з метою забезпечення відновлення жувальної і фонетичної функції та естетичної цінності, а також план терапевтичних та ортопедичних заходів);
- дотримання ПАЦІЄНТОМ усіх рекомендацій лікаря щодо реабілітації після хірургічного втручання;
- дотримання ПАЦІЄНТОМ правил користування результатом наданої послуги, в тому числі ортопедичною, ортодонтичною конструкцією, відновленим зубом тощо;
- своєчасне прибуття на прийом для продовження лікування;
- відвідування ПАЦІЄНТОМ планових контрольних оглядів та гігієнічних процедур в стоматологічному кабінеті: через три місяці після встановлення ортопедичної конструкції і далі через кожні шість місяців;
- негайного, не пізніше трьох днів з моменту виявлення недоліків, звернення ПАЦІЄНТА в стоматологічний кабінет з вимогою усунути виявлені недоліки в період гарантійних строків.
2.3. Професійна гігієна є платною послугою відповідно до затвердженого прейскуранту цін на день надання такої послуги.
2.4. У випадку недотримання ПАЦІЄНТОМ хоча б одного з перерахованих правил та умов ефективного і безпечного використання результату наданої послуги гарантійні зобов’язання стоматологічного кабінету припиняються, тобто ПАЦІЄНТ втрачає право висувати вимоги, пов’язані з недоліками наданої послуги, в період дії гарантійного строку через порушення ним правил та умов ефективного і безпечного використання результату наданої послуги.
Якщо у Вас виникли будь-які питання, будь-ласка, напишіть повідомлення тут і найближчим часом Ви отримаєте відповідь на запитання.